Sunday 13 January 2013

ESOK

assalamualaikum. hai.

alhamdulillah, masih diberi peluang untuk hidup. pejam celik pejam celik, dah 21 tahun umor aku.
ish, cepat betul masa berlalu kan.
semakin hari semakin tua. semakin hari semakin dekat dengan mati. semakin lama semakin jauh meninggalkan mase lalu. wahh,banyak dah kenangan yang aku lewati dalam hidup ni. 
entri ni bukan untuk ape pun,just nk bagitahu yang aku dah nak habis belajar.hehe! dan esok bermulalah  episod baru dalam hidup aku.  praktikal. tiba masanya untuk aku praktikkan ape yang dah aku belajar selama dua tahun lebih ni. but my lecturer said,just assume that we dont know anything,so that dorang akan ajar lah kita nanti. budak baru nak belajar lah katakan. dan dia jugak pesan supaya senyum sokmo, jangan buat muka sombong. aku rasa kalau aku buat muka sombong esok gerentilah orang takkan tegur aku. eii,takotnya.
harapharap semuanya berjalan dengan lancar esok. amin.
doadoakan tau. untuk kawakawan seperjuangan semoga berjaya.:)


good luck tau korang.



kat sinilah tempat practical aku.
TH TRAVEL & SERVICES

*macam mana lah esok kan.

No comments:

Post a Comment