Saturday 4 August 2012

THE | WEDDING

assalamualaikum.


lama jari jemari aku tak menari di atas papan kekunci nih. sumpah.rindu.
satu sem aku tak menulis. konon nk tulis dairi lah kan. tapi hampeh jugek. 


tp sekarang aku tak nak citer sal tuh. bia lah ia jadik cerita basi dalam hidup aku.haha!


cek nk citer sal wedding kawan cek ni. actually die kawan kepada sepupu kepada mama aku. ha,tak paham? ok,camni.
kakak yang kawen tu kawan faizah. faizah tu sepupu mama ittew. da paham? ok,bagus. pandai anak mama.haha!(gile)


sebenarnya nk upload pic je.haha! memang giler gambar kan.
biasalah,budak budak baru nak up. itu kata lecturer aku yang agak sombong tuh. tapi ad betul kata kata die. senyum jelah bila dah terkena batang hidung kan. ada ke batang hidung? kepek je.haha! itu hidung aku. ok ok. dah,jangan mengarut. nak tengok gambar mase wedding tu? ok. kejap tau.


ok,ini pengantin perempuan. cantik x? cantik kan.


owh,how sweet..<3
oppa,nak mcm ni jugak nanti. boleh la boleh la.
*hentak2 kaki.


hah,da la same jantina. bersanding pulak die.haha!
 aku nk bergambar sorang je tp dia nyibuk plak kat situ.
takpelah. layan je. that is my dearest cousin.



weewee....
bestnya rasmi katil pengantin.
kau ado?



mereka ni best friend mase sekolah menengah.
satu kelas. 4&5 sains 2. tau tau je aku kan.


dua orang makcik ni memang gila camera.
oh please...



ok,this one aku yang snap.
lawa tak? lawa kan.

makcik di atas bagi aku guna camera dia for the whole day tau. nak muntah aku snap gambar dorang. kalah photographer. 
yang kat atas tu baru hari akad nikah. belum majlis resepsi. jom tgk ape y kami bawak untuk mereka yang baru di ijab kabul kan tu.


 see the big bigger biggest paper bag?
kami sumbat semua hadiah dalam paper beg tu.
special buat pengantin baru.:)
tahniah uolls..


 berposing dulu sebelum masuk makan.hehe!


ok,semua dapat habuan masing-masing.
wee wee seronok.:)


*time ni pengantin tgh salin baju. tak dapat la nak bergambar.


aku rasa majlis ni paling superb kot yang pernah aku pergi. biasa la bukannya suka pun nk attend kenduri kawen ni. leceh. tapi bila pikir balik kan we,takot plak. tengok-tengok nanti masa aku kawen xde orang datang.huhu! tak nak la,nanti tak vouge la mak.haha! ok,da la. aura mengantuk sudah menyelinap ke saraf- saraf mata. selamat malam.







*memandangkan aku da lama tak update baby blog ni. aku nak ucap la selamat tahun baru,happy mothers day,happy fathers day,selamat berpuasa dan yang seangkatan dengannya.:)
sekian. terima kasih.


No comments:

Post a Comment